Rundown (4/20-4/26) An Uncreative Title for an Uneventful Week

  • Post category:Rundowns
  • Reading time:5 mins read
  • Post comments:0 Comments

SF Super sadness and upset why you leave me bro I wanna have butt sechsLet’s see here… Bandai Namco’s going some indie stuff? Nah. Zynga has lost a lot of market share, but I don’t even care about them as a thing. Gamestop is closing many stores and shifting more to mobile, but I am going digital from now on, so I don’t really care a hair. Battlefield 4 is still busted, even after it came out six months ago. Just Cause 3 may be a thing, yet I found 2 to be super dull. A lot of people have played Watch Dogs and its story sounds loathsomely mundane for a game with giant robot spiders. Oh, and a bunch of people dug up some old ET cartridges… Yeah, it’s been a very slow news week. (more…)

Continue ReadingRundown (4/20-4/26) An Uncreative Title for an Uneventful Week

Rundown (6/30-7/06) Soft News In Yo Butt, Grrrl!

  • Post category:Rundowns
  • Reading time:6 mins read
  • Post comments:0 Comments

Soft ButtThis is the boring time of year where I’m sorta tempted to make this a once every two weeks thing, but… I had enough for a page, so I’ll just start it off after knocking out how Persona 5’s web domain has been registered, which says little about the game’s release, seeing as how it’s been 6 years and no real info about it. Yep, this sure is the soft time, but I like to release content and do not want to edit Raiyne’s Whimsy.

(more…)

Continue ReadingRundown (6/30-7/06) Soft News In Yo Butt, Grrrl!